دستگیری کلاهبرداران پیش فروش خودرو در البرز | شناسایی ۴۰۰ مالباخته-راهبرد معاصر

دستگیری کلاهبرداران پیش فروش خودرو در البرز | شناسایی ۴۰۰ مالباخته

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ عامل کلاهبرداری پنج هزار میلیارد ریالی از شهروندان با ترفند پیش فروش حواله خودرو با قیمت‌های پایین‌تر از بازار و شناسایی ۴۰۰ مالباخته در این استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار "حمید هداوند" شنبه شب با بیان این مطلب، افزود: به دنبال مراجعه چندین مال باخته به پلیس امنیت اقتصادی استان و طرح شکایت در رابطه با اعتماد به ۲ نفر که با ارائه حواله‌های خرید خودرو با قیمت‌های پایین‌تر از بازار، مبالغ زیادی را از آنان دریافت کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به شناسایی ۴۰۰ مالباخته مرتبط با این پرونده، افزود: در این رابطه کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان البرز برای احقاق حق این افراد که همگی فریب خورده و حجم زیادی از دارایی خود را از دست داده بودند وارد عمل شدند.
این مسوول انتظامی افزود: ماموران با تلاش و پیگیری‌های شبانه روزی، ۲ نفر متهم دخیل در این پرونده کلاهبرداری را شناسایی کردند که قصد خروج از کشور را داشتند و آنان را در ٢ عملیات جداگانه در ۲ استان شمالی کشور دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: این متهمان با خرید خودرو با قیمت بازار و تحویل به مشتریان به قیمت پایین‌تر و به اصطلاح دولتی و حواله‌ای اقدام به جلب اعتماد افراد، تشویق به جذب دیگران و کلاهبرداری از آنان می‌کردند./ ایرنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده